vineri, 26 decembrie 2008

Uite si eu

Pentru ca 2009 bate la usa, voi scrie cate ceva despre ce s-a intamplat in 2008, pe scurt fara sa zabovesc mult.

Primul meu 8A+(V12)
Indian Creek
Primul meu 8B(V13)
Primul concurs castigat
XClimbing


A fost anul cu cele mai mari realizari pentru mine, am trait cateva experiente extraordinare.
O vara de exceptie in Colorado in care mi-am trait pasiunea si dependenta de stanca;este ceva deosebit sa cateri ceva ce pana nu demult credeam ca e imposibil.
Gradele au contat(dificultatea traseului) a fost cea ce m-a tinut motivat, dar la fel de mult a contat dedicarea totala cataratului,progresului, miscarii si mai mult ca nicioadata, dupa 9 ani de catzarat m-am simtit catzarator.

Dar sa trec mai departe...imi propun ca in cele cateva zile care au mai ramas din 2008 sa scriu despre fiecare eveniment la care am participat.

Vreau sa felicit cativa care merita din plin si pe care nu cred ca am apucat:
Totone, pentru concursul organizat.A avut un impact mare in randul catzaratorilor americani, pe unde mergeam eram intrebat de concurs si m-am ales cu o lista de emailuri pentru invitatii. Desigur, a contat foarte mult venirea echipei din USA, mai ales Robinson, care e unul din cei mai buni boulderisti din lume.
Amalia, pentru primul 8a catarat de o romanca, care pentru mine inseamna mult.
Nicolae-Francezu pentru ce a facut in Romania de cand a venit.L-as numi,daca nu se supara Cel mai bun Roman :)

O sa revin si cu stadiul antrenamentului meu, cum ma antrenez si pentru ce.

Niciun comentariu: